Over Merkrelaties

Wat kan Merkrelaties voor u en uw merk bijdragenMerkrelaties werkt vanuit de visie dat mensen de ‘merkmotor’ van ieder merk zijn. Door duurzame verbinding met medewerkers, klanten en maatschappij, kunnen merken optimaal relevant zijn.

Via Merkrelaties ben ik continu gericht op het vinden van nieuwe mensgerichte wegen naar duurzaam succes voor verschillende merken. Dit doe ik door het bieden van inspiratie, advies, praktische ondersteuning, klanboarding en creativiteit. Dit doe ik op het grensvlak van marketing en HR en verbind deze discipline met elkaar via de experiences van klanten en medewerkers. Zo ontstaan nieuwe kansen voor ieder merk.

Dit doe ik niet allen via consultancy-advies en het bieden van inspiratie, maar ook door het ontwikkelen, schrijven/filmen en publiceren van merkverhalen. Om zo de purpose van een merk daadwerkelijk tot leven te brengen. Via de uitgeverij ExCorde.

merkrelatie visieMerkrelaties zoekt de meerwaarde van merken niet alleen in onderscheid, maar vooral in verbinding. Dan is relevantie verzekert.

Door te werken vanuit een merkfilosofie, een merkgedachte. Een positionering zet je vast, een filosofie zet je in beweging is dynamisch. Merkrelaties weet in haar dienstverlening steeds de verbinding te leggen tussen hoofd en hart, ratio en emotie, korte termijn en lange termijn.

Merkrelaties wil graag ook u en uw (merk) verhaal leren kennen. En u inspireren en adviseren om uw verhaal te gaan vertellen en uw medewerkers hun merkverhaal te laten delen.

Er zijn u al verscheidene mensen en merken voorgegaan, een kleine selectie:

Zoover-weeronlineroordatempo-team-logo-950x600bilderberg1

 

 

 

 

albert_heijnLogo-Aholdetos_nieuwgall logo

 

 

 

 

defensielogoRijksoverheid

 

 

 

 

Mebierkrelaties is onderdeel van een internationaal samenwerkingsverband  via Employer Brand International.